недеља, 17. април 2016.

DOBRO SAM, ODOH

Pogledao sam DOBRO SAM, ODOH Ivana Stojiljkovića, jednog od ponajviše cinema-ready mladih reditelja koji su poslednjih godina izašli sa FDU. Stojiljković je snimio ovaj film 2010. godine, u međuvremenu je radio dosta kao pomoćnik režije i na muzičkim spotovima, tako da je njegov celovečernji film svakako među stvarima koje treba očekivati sa najvećom pažnjom.

DOBRO SAM, ODOH je priča o letnjoj avanturi dečaka iz malog grada koji dolazi kod tetke u Beograd kako ne bi prisustvovao razvodu svojih roditelja. Tu upoznaje društvo svog brata od tetke, zaljubljuje se, ali bekstvo od surove emocinalne implozije među roditeljima ne znači da ga ovde neće sačekati neka druga vrsta emotivne surovosti i brodoloma.

Stojiljković u ovom filmu radi sa vrlo mladim glumcima, oni su ekspresivni ali nerafinirani, međutim, on uspeva da ih dovede u funkciju. Dramaturgija filma je relaksirana ali kroz režiju uspeva da postigne dobar fokus, i DOBRO SAM, ODOH uspeva da se izdvoji kao jedan od ekspresivnijih filmova o mladima koji se vode estetizovanim realizmom kod nas.

Kao i drugi Stojiljkovićevi radovi i ovaj film obećava dolazak zanimljivog mladog autora.

Нема коментара:

Постави коментар